Skip to content

Unde se termina o recomandare si unde incepe o reclama

1 August 2010

Pentru promovarea sitului cumasina.net m-am adresat pana acum organismelor de media (bloggeri, jurnalisti, oameni activi si cu deschidere) care, intr-o majoritate placut surprinzatoare, au dat din cap afirmativ si au dat mai departe ideea sitului, prin diferite mijloace. Aveti aici o colectie.

Cu ceva timp in urma, ziare.com a sustinut printr-un articol initiativa noastra de a usura traficul la orele de varf prin partajarea de masina.
I-am recontactat pentru a propune cumasina.net ca alternativa la tren pentru drumul spre mare. Raspunsul a venit prompt, de data asta aplicand regulamentul. Si anume: nu facem reclama siturilor romanesti.
Primul lucru care mi-a venit in minte: deja ati facut-o, un pic mai demult. Si a fost o chestie buna, niste oameni au beneficiat de pe urma articolului. I-am aplaudat, atunci, pentru publicarea primului articol, au dat dovada ca sunt deschisi la a promova servicii romanesti, create in beneficiul tuturor. Ca si 9am, ca si hotnews.ro
Reactia la cererea de publicare al celui de-al doilea articol anuleaza simpatia mea pentru ziare.com .
Si pentru amuzament, imi permit sa citez ultimele titluri de pe ziare.com:
12:34 – Un taximetrist a fost gasit mort in Alba Iulia
12:30 – Romani arestati dupa o altercatie cu bodyguarzii unui parlamentar bulgar
12:26 – O femeie isi vinde copilul pentru a plati internarea in spital a sotului
12:19 – Mutu, ridicat in slavi de presa italiana
12:05 – Lebedele negre si dezastrele economice
12:00 – Cetatenia multipla, periculoasa pentru securitatea statului?
11:55 – Incendiu devastator in Rusia: Kremlinul mobilizeaza armata
11:48 – Fotografii cu un ministru georgian dansand incendiar intr-un club de striptease.

Nu-i bai, continuam cu cine doreste sa se suie cu noi in barca/masina…

Anunțuri
2 comentarii leave one →
  1. Brutus permalink
    1 August 2010 1:34 pm

    Eu nu am nicio simpatie pentru niciun ziar sau televiziune din ro – nu mai citesc nimic, nu mai urmaresc nimic. Jurnalismul mi se pare demult compromis in ro…

    Ziare.com ti-a publicat un articol – „recomandarea” ta de a folosi cumasina in bucuresti. Deci au facut-o – reclama, recomandare, whatever – te-au sustinut in aprilie.

    Intrebarea mea este: publicarea unui articol cu „Drumul spre mare”, ce ar aduce nou sau diferit fata de articolul din aprilie? Este aceeasi idee, acelasi site, acelasi lucru, doar ca nu e in bucuresti, ci e „in drumul spre mare”. Cei care iti primesc cu deschidere ideea siteului si poate chiar o folosesc, nu cred ca au nevoie de „idei” de genul asta. Daca unul pune anunturi pentru transportul in Bucuresti, cred ca pune un anunt si daca pleaca la mare sau la Tandarei… asta se extinde la nivelul tarii. Evident, un post pe blog, pe facebook, sunt foarte ok si chiar recomandate, eu ma refer la articole de publicat.

    Tu vrei un refreshment, vrei ca articole despre site sa apara din nou pe primele pagini in ziare online sau bloguri, dar iti recomand sa schimbi tactica. A mers o data si foarte bine, era inceptul, aveai nevoie de avant, acum e nevoie de mai mult daca si tu vrei mai mult!

    In astfel de cazuri, se scoate un comunicat de presa si vezi daca vreo publicatie il preia. A lua la rand toate publicatiile promovand acelasi continut (ca este acelasi din puctul de vedere al cititorului) o sa duca la reactii mai nasoale decat au avut ziare.com… si tu vrei sa ii mai ai de partea ta, nu?

    Solutii sunt, trebuie munca si poate, si bani.

    Bafta!

    un sustinator de-al tau pana la moarte 😀

    • Cristi permalink*
      1 August 2010 1:39 pm

      Cu articolul trimis catre ei era o solutie punctuala la o problema care exista pana cand CFR-ul o sa scoata capul cu mandrie si o sa isi ceara scuze pentru cele cateva minute de intarziere pe an pe care o sa le aiba trenurile romanesti. Am propus un articol de sezon pentru o nevoie de sezon. Cam asta era nou…
      Mersi pentru sugestii, sunt importante si mai astept si altele. Comunicat de presa zici? 🙂

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: